Ubezpieczenie turystyczne Warty najlepsze na rynku wg klientów

Zdaniem klientów biorących udział w badaniu Konsumencki Lider Jakości ubezpieczenie turystyczne Warty jest najlepsze na rynku. Konkurencyjne ceny adekwatne do poziomu ochrony oraz krótki czas od zgłoszenia do wypłaty odszkodowania to przewagi, na które przede wszystkim zwracali uwagę konsumenci.  

Niemal ¼ (22,2 proc.) respondentów przepytanych w ramach projektu Konsumencki Lider Jakości wskazało produkty Warty w kategorii ubezpieczenia turystyczne za najlepsze na rynku. To najlepszy wynik wśród zakładów ubezpieczeń dzięki czemu Warta otrzymała złoty medal w tej kategorii. Drugi wynik w badaniu wyniósł 16,1 proc., a trzeci 15,6 proc.

Nagrodzony produkt Warty to kompleksowa oferta ubezpieczenia. Podstawą pakietu jest niezbędny zakres ochrony, do którego m.in. zaliczono koszty leczenia nawet do 800 tys. zł, czy wypłatę świadczeń w razie trwałego uszkodzenia ciała lub rozstroju zdrowia. Ważną częścią polisy są również usługi assistance, w tym na przykład pomoc w umówieniu wizyty u lekarza, nielimitowane pokrycie kosztów transportu medycznego, pomoc prawna.

Podstawową ochronę można uzupełnić o  opcje indywidualnie dopasowywane do potrzeb konkretnego klienta. W zbliżającym się sezonie zimowym przydatne będzie  ubezpieczenie dla narciarzy, uwzględniające amatorskie uprawianie sportów, ochronę sprzętu narciarskiego, a nawet wypłatę odszkodowania za brak śniegu na stoku. Lecąc do egzotycznych krajów możemy natomiast zapewnić sobie, oprócz pokrycia kosztów leczenia i  transportu z zagranicy w razie wypadku czy poważnej choroby, także opiekę nad dziećmi w przypadku hospitalizacji, czy też pomoc, gdy zginą nam dokumenty.

Ważną częścią ubezpieczenia jest także komfortowa i szybka likwidacja szkód. Rewolucją na rynku jest udostępniona klientom aplikacja do mobilnej likwidacji szkód. Dzięki niej klienci Warty mają znacznie większy wpływ i kontrolę nad całym procesem. Nie muszą już szukać informacji o swojej szkodzie na infolinii lub u agentów. Na bieżąco mogą sprawdzić w swoim smartfonie co się dzieje w ich sprawie. Mogą też szybko kontaktować się z przedstawicielem firmy za pomocą komunikatora.

Konsumencki Lider Jakości to kolejna nagroda przyznana Warcie w oparciu o badanie opinii klientów. Wagę tego projektu podnosi liczba osób, która w nim wzięła udział. Na przestrzeni trzech edycji liczebność próby zmieniła się z 1692 do 11571 respondentów w tegorocznych badaniach. W badaniach terenowych, gdzie firma badawcza ma bezpośredni kontakt z respondentami, uczestniczy regularnie 900 respondentów. W tym roku klienci docenili również ubezpieczenie mieszkania w ramach projektu Dobry Produkt 2016 oraz ubezpieczenie na życie i  komunikacyjne (Laur Konsumenta 2016).  


dostarczył infoWire.pl